fredag 21 september 2018

Min iPhone Xs Max är här

Jag satt uppe på tok för länge i natt, jag spelade Shadow of the Tomb Raider och klockan rusade fram till småtimmarna. När alarmet ringde 09:30 var jag lika borta som vår statsminister, anledningen till att jag klev upp mitt i natten var att jag skulle hinna ner till Telia innan dom öppnade. Väl framme så behövde jag inte vänta länge, jag rusade in likt en pensionär med hålfotsinlägg och jag krafsade åt mig en kölapp.

Efter att ha berättat för kvinnan bakom disken att jag hade bokat en telefon så försvinner hon in på lagret och hon blir borta länge, väldigt länge, för att sedan komma tillbaka med min iPhone Xs Max. Efter att ha betalat hasade jag hem för att synka nya luren med den gamla och sen snabbt ner på parkeringen för att lämna över min gamla iPhone 8 plus till min vän Markus. Jag har varit supernöjd med den telefonen och jag hoppas Markus blir nöjd.

På tal om nöjd så har jag varit nöjd med mina telefoner från Apple även om det händer att det följer med en och annan bugg i operativsystemet ibland. I och med mitt köp av en iPhone Xs Max idag så är det här min sjätte mobiltelefon från Apple. Jag byter varje år och på så vis blir det billigare att köpa en ny telefon eftersom jag får en hel del för den gamla.




- Hänger på låset


- Rafsade åt mig könummer 001


- Asken. Bilden föreställer en såpbubbla


- Så mycket kärlek i en liten ask


- Välkommen Siri


- Hello


- Testar djupet i fotot, suddigt i bakgrunden alltså


- Mer djup. Älskar nya kameran


- Objektet med skärpa och suddigt runt om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar